Ådne er jeg, og jeg reiser på utveksling til USA skoleåret 12/13 til Seattle, Washington med organisasjonen AFS. Prøver å ta året tellende som 2. klasse medier og kommunikasjon

tirsdag 1. januar 2013

Jul og Nyttår

You know what? Time for a new post! Men først, takk for alle gaver jeg har fått, Sturla, brukte gave-kortet fra deg til mer kamerautstyr, takk for det!

For et par uken siden kom det to Australske folk som vmor kjenner, en mor og en datter. De bodde her i en uke, så ble vi enige om at jeg burde ta en dag fri fra skolen for å vise dem rundt i byen. Tok dem med til alle kjente landemerker, og såklart Dick's.


Ser du fjellet? 
I julen dro vi til Portland der vi bodde hos Chris's mor to netter. Portland er en super by, ca. 3 timer med bil sør for Seattle, og ligger i Oregon. Må si dette har vært den mest kjedlige julaften noen gang. Jeg og Luke satt hele kvelden på hver vår PC, jeg så på Braking Bad. Men det var koselig, og kult å våkne opp dagen etter med gaver, selv om jeg fikk de fleste gaver noen dager før.

På veg til Oregon

Portland

Sjekker ut badekaret

På nyttårsaften var jeg på en fest, der vi så på "the fireworks" fra Space Needle på TVen. I morra skal jeg opp tidlig for å svømme, vet ikke om jeg hæler det…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar