Ådne er jeg, og jeg reiser på utveksling til USA skoleåret 12/13 til Seattle, Washington med organisasjonen AFS. Prøver å ta året tellende som 2. klasse medier og kommunikasjon

lørdag 2. mars 2013

115

Sorry for at jeg ikke har skrevet innlegg på en god stund nå, er så kjedelig… Hvis jeg kan telle riktig, er det 115 dager til jeg setter meg på flyet tilbake. Skal vi seee, hva har jeg gjort siden siste innlegg;

Jeg har stått på ski. Første gang dro vi bare opp en dag, men andre gangen dro opp en hel helg, fordi vi lånte hytta til en fyr. Hytta var gammel, men det var morro og være der, og de hadde en badestamp, som ble varmet opp på ved, og som vi måtte fylle vann i. Men det var chill.


Hytta
Skibakken med jæskla skumle skiheiser. Og siden skibakken er langt oppe i høyden er det snø her, drar man bare 1 time med bil, kommer man tilbake til null snø, og nesten grønne trær… Akkurat i det øyeblikket jeg skriver dette er det 15 grader C, ute. 

Oggyyyyy

Også har jeg starta med ny sport: friidrett. Vet ikke om jeg kommer til å fortsette med det så lenge, fordi treningene er harde og lange… Og ikke om jeg gidder det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar