Ådne er jeg, og jeg reiser på utveksling til USA skoleåret 12/13 til Seattle, Washington med organisasjonen AFS. Prøver å ta året tellende som 2. klasse medier og kommunikasjon

onsdag 29. mai 2013

17. Mai, og Memorial Day Weekend (26)

Tenkte jeg skulle ha et lite innlegg nå som det nærmer seg slutten av året, blir nok et innlegg enten rett før jeg drar, eller når jeg er hjemme er noe sånt…

Uansett, det har vært 17. mai noe som ikke var alt for spennende. Jeg våknet opp, dro på skolen, dro hjem, pakket fordi jeg skulle på slik afs orientering den helgen, så dro jeg til en ferje som tok oss til en øy til en camping-site. Er egentlig glad for at jeg hadde afs-orientering den helgen, fordi jeg fikk være med et par andre norske folk, ikke at jeg hadde gjort noe annet uansett… Den helgen campet vi i telt, som var kult, fordi det var på et sted med masse gamle nedlagte milltær greier.

Forrige helg var det Memorial-day weekend, ikke at jeg vet hva det handler om, men det jeg vet er at vi fikk fredagen og mandagen fri. Så vi dro til en hytte helt nede ved havet på kysten i Oregon, stedet heter Arch Cape, for de som vil se hvor det er. Det var gøy, fordi vi bada i havet, og utforsket litt. Også spilte vi smash bros.

Nå begynner det å bli få dager igjen av skole, lærer ikke så mye i timene lenger, går med i å gjøre ferdig noen finals-prosjekter og slikt, siste skoledag er 14. Juni, så får ca. en uke med sommerferie. Kommer til Norge den 25. Juni.

Legger ut bilder om et par min.

1 kommentar: