Ådne er jeg, og jeg reiser på utveksling til USA skoleåret 12/13 til Seattle, Washington med organisasjonen AFS. Prøver å ta året tellende som 2. klasse medier og kommunikasjon

tirsdag 16. oktober 2012

2 months gone, 8 to go

Nå er det omtrent åtte måneder igjen, og jeg er fortsatt her. Det må da være et godt tegn! Føler det har gått utrolig fort siden avreise fra Gardermoen, men nå har jeg begynt å komme inn i hverdagen igjen.

Forrige uke var det spirit week eller Homecoming week på skolen. Hver dag var en egen dress-up day. Mandag var temaet "Born to be wild", dagen etter var det for juniors "Pirates". På Onsdagen var det "decades" day, der juniors var 70's. Torsdag var farger, juniors, blå. Fredag var det ingen skole, men på kvelden var det Homecoming Game. Hale spilte mot rival-skolen Ingraham, og vant 49 mot 7! Etter kampen var det homecoming dance, som er på skolen min en uformell dans, der en stor (og tett!) gruppe med folk stor foran en DJ og grinder på hverandre…

Ellers har jeg vært på en enda en fotball kamp, Sounders mot Portland. Skal på flere senere! Utrolig gøy fordi stadion er utrolig diger, og folk blir helt ville når Seattle scorer!


Forresten, har funnet mitt favoritt fast-food sted! "Dick's", det er en lokal Seattle kjede. Det som er bra er at de er så enkle, man kan velge mellom kun fire forskjellige burgere. Keep it simple! Trenger ikke sånt avanserte McDonald's ting. Skal prøve å ikke gå hit for ofte.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar