Ådne er jeg, og jeg reiser på utveksling til USA skoleåret 12/13 til Seattle, Washington med organisasjonen AFS. Prøver å ta året tellende som 2. klasse medier og kommunikasjon

mandag 1. oktober 2012

Jeg er trøtt og lei, men jeg skal nok klare å fikse et blogginlegg til deg

Jeg lovte å oppdatere i dag, og jeg gjør det jeg lover. Så, Here we go!

Forrige helg var det AFS orientering. Vi var samlet med resten av studente fra tre lokallag rundt omkring i distriktet. Vi kjørte så med gul skolebuss til en liten halvøy utenfor Tacoma (sør for Seattle), til en leir-camp der vi skulle tilbringe helgen. Vi snakket masse om ting vi allerede har snakket om og  gjorde flere bli-kjent aktiviteter. Har mistet telling på hvor mange ganger vi har gjort det gjennom AFS). Men det var utrolig gøy. Ikke på grunn av opplegget, men på grunn av alle de andre studentene. Dette er en av de situasjonene der alle blir bestevenner bare over en liten helg…

Ellers, skolen går bra. Eneste som er vanskelig er å følge med i engelsk timen, alt vi gjør er å lese super-vanskelig tekster. Løpingen går bra, fikk kjøpt meg et par nye joggesko her om dagen, så ikke si jeg kommer hjem som en kjøttbolle. Jeg har nemlig gått ned i vekt siden jeg kom hit!

På lørdag var jeg på litt stor-shopping! Jeg dro til Chiaras hus, en italiensk student, så gikk vi til downtown. Gikk innom noen brukt-klær butikker, de selger veldig billige klær, og såklart H&M, finnes ikke bedre! Etter dette dro jeg og Jacob, en dansk student, til en mexikansk restaurant på et senter i downtown.

Prøver å tenke… Hva mer…? Tenkte å skrive litt om skolen, men kan ha et eget inlegg for det senere. Tror jeg sier god natt for denne gang.

Forresten: lagde meg en Netflix konto i går. Det er verdt det, det er absolutt verdt det! De som ikke vet hva det er: enkelt og greit så er det som Spotify, bare med filmer og serier. Så når det kommer til Norge (om det ikke har kommet allerede?), lag konto!

On the way back
AFS Post Arrival Orientation
På veg til downtown, Jacob som tok bildet. Trenger en hårkutt snart ser jeg, bakhodet mitt ser jo helt 90's ut…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar