Ådne er jeg, og jeg reiser på utveksling til USA skoleåret 12/13 til Seattle, Washington med organisasjonen AFS. Prøver å ta året tellende som 2. klasse medier og kommunikasjon

søndag 16. september 2012

Månedens korte innlegg

Orker ikke å skrive et superlangt innlegg i dag, så dette blir nok relativt kort. Den siste uka har jeg bare vært på skolen, cross-country trening, og masse vanlige ting! Merker at engelsken min har blitt mye bedre den siste måneden, så det er også lettere å følge med på hva folk sier. I foto-klassen skal jeg også lære meg film-foto, ikke filming altså, men fotografi med film… Hadde aldri trodd jeg skulle en gang røre et slikt kamera, ser virkelig ikke vitsen med film! Men jeg skal ta det med et åpent sinn, og læreren sier at, om jeg ikke liker det, kan jeg få bruke digital resten av året.

På Lørdag var jeg på "Puyallup fair" med resten av AFS gjengen. Det var masse attraksjoner, og berg-og-dal baner osv. Vi så også på et hypnose-show, der hypnotisøren fikk de frivillige til å gjøre masse rare ting. Hun fikk to jenter til å tro de ble utsatt for et elektrisk støt hver gang hun løftet opp armen sin… Smakte også på karamelisert eple med m&m's, var faktisk litt godt, men utrolig søtt, orket bare halve. De hadde også dyr og grønnsaker på utstilling!

Etter Puyallup dro jeg med vertsfamilien til opera-huset for å se på en skifilm "Superheroes of stoke". Utrolig bra film, men ble ganske skuffet, fordi de sa at de hadde vært i Lillehammer og filmet, men jeg så bare fra Alaska, Colorado, og Japan…

The Fair

Apple on a stick

Sjekk hvem jeg fant da!

Lamarumpe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar