Ådne er jeg, og jeg reiser på utveksling til USA skoleåret 12/13 til Seattle, Washington med organisasjonen AFS. Prøver å ta året tellende som 2. klasse medier og kommunikasjon

torsdag 31. januar 2013

En vinter uten snø

Det er januar og allerede begynner det å  varmere. Det har enda ikke snødd, noe jeg faktisk er veldig glad for, fordi snø er bare hvit kald sand og ikke noe kult (bortsett fra når man står på ski). Har ikke vært på ski enda, men skal kanskje til helgen. Noen uker siden var jeg i Ashford, like ved Mt. Rainier, så der var det kaldere og det var litt snø. Vi var der på et slags familie-treff til familien til kona, til broren til vertsmor.

Huset vi bodde i, i Ashford, snø
 I vinter har jeg vært på svømmelaget, har ikke tatt det særdeles seriøst… Men har blitt en bedre svømmer. En av grunnene til at jeg ikke har gått til vær trening er at, jeg må stå opp klokken 6 om morran, gå til bassenget ved skolen, klokken 7 og svømme til skolen starter 8:30. Men det har vært morosamt. Bildet under er fra et svømme-stevne (antar at jeg kan kalle det).



Ellers, har jeg ikke gjort noe veldig spennende. Neste uke er det spirit week igjen, med et winter ball som markerer slutten av vinter-sports sesongen. I morgen skal jeg opp til Bellingham med en venn, tror vi skal besøke broren hans eller noe. I dag var også sisten dagen av første semester, skal ha nesten samme timeplan til neste semester som begynner på mandag, bortsett fra at jeg skal ta Radio, isteden for Journalisme.


Hvordan det ser ut, dette er en park jeg går gjennom hver dag til skolen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar