Ådne er jeg, og jeg reiser på utveksling til USA skoleåret 12/13 til Seattle, Washington med organisasjonen AFS. Prøver å ta året tellende som 2. klasse medier og kommunikasjon

lørdag 11. august 2012

My first post

Kall meg for Nodde eller noddy, eller Ådne hvis du foretrekker det! Jeg skal tilbringe skoleåret 12/13 i The United States of America, nærmere bestemt i staten Washington, i byen Seattle. Jeg tar året tellende, det vil si at jeg starter rett på 3. klasse når jeg kommer tilbake til Norge neste sommer. Lager meg forresten denne bloggen nå to dager etter jeg ankom USA, så det blir enda et innlegg om de siste dagene, bortsett fra det, kommer jeg stort-sett til å smelte sammen et innlegg 1 gang i uka, mest sansynlig på søndager, sikkert på kvelden, så dere i Norge vil nokk ikke se innlegget før Mandag morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar